Εκτύπωση Εκτύπωση 6497 Θεάσεις

Υποβληθείσες εργασίες (ενημέρωση προς τους συγγραφείς)

Ανακοινώσεις Αφήστε σχόλιο

Ολοκληρώθηκε η υποβολή εργασιών από τους συγγραφείς.

Όλες οι εργασίες έχουν προωθηθεί στην επιτροπή κριτών και τα αποτελέσματα των κρίσεων έχουν αρχίσει σταδιακά να κοινοποιούνται στους συγγραφείς.

Οι συγγραφείς καλούνται να πράξουν σύμφωνα με την κρίση της εργασίας τους που θα τους κοινοποιηθεί (αποδοχή ή μη και τρόπος παρουσίασης). Στην περίπτωση αποδοχής της εργασίας, θα πρέπει να στείλουν το τελικό κείμενο (αν τους ζητηθεί), το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο ως τις 7 Μαρτίου 2010.

Για κάθε διευκρίνιση σχετικά με την εργασία τους, οι συγγραφείς μπορούν να επικοινωνούν με e-mail στο ekoltsakis@gmail.com.

Ακολουθούν οι τίτλοι των εργασιών που έχουν υποβληθεί. Σε αυτές θα προστεθούν και οι εργασίες στρογγυλής τράπεζας, καθώς και οι κεντρικές ομιλίες.

  • εισήγηση «Φιγούρες με νοημοσύνη» από το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Πάτρας
  • εισήγηση Διαδικτυακό Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Νερό-υδάτινα μονοπάτια-μονοπάτια ζωής»
  • εισήγηση ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • εισήγηση «Κριτήρια Αξιολόγησης Σχολικών Δικτυακών Τόπων-Προσδιορισμός Πλαισίου Ποιότητας»
  • εισήγηση Προτάσεις για το σχεδιασμό δραστηριοτήτων στο περιβάλλον του ελεύθερου λογισμικού υπολογιστικών φύλλων Calc
  • εισήγηση Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική.
  • εισήγηση «Mobile Learning, Κινητή Μάθηση, Η Μάθηση με τη Χρήση Φορητών Συσκευών»
  • εργαστήριο Η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας με την αξιοποίηση των τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση
  • εισήγηση Μία Οπτικοακουστική Προσέγγιση σε Θέματα Αγγλικής Γραμματικής με τη Χρήση Εργαλείων Web 2.0
  • εισήγηση Η διαμόρφωση μαθησιακών περιβαλλόντων ιστορικής διερεύνησης με την αξιοποίηση των ΤΠΕ. Η περίπτωση του λογισμικού «Το ελληνικό κράτος: γέννηση και ανάπτυξη της σύγχρονης Ελλάδας».
  • εισήγηση Τέχνη και δημιουργικότητα στο σχολείο: η αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική της Τέχνης
  • εισήγηση Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Η ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΒΟΗΘΗΜΑ;
  • εισήγηση Εμπλουτισμός διδακτικού υλικού με χρήση ΤΠε
  • εισήγηση Κάνοντας «κλικ» στα φυτά της περιοχής μας (Δημιουργώντας εικονικό φυτολόγιο με μαθητές της Δ΄ Δημοτικού)
  • εισήγηση Η αξιοποίηση ενός συνεργατικού περιβάλλοντος (Blog) και ενός λογισμικού στη διδασκαλία της Ιστορίας
  • εισήγηση ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗ ΦΑΚΑ;
  • εισήγηση Ψηφιακό υλικό στο Νηπιαγωγείο: Δημιουργία διαφημιστικού μηνύματος, με στόχο τον αλφαβητισμό στα μέσα
  • εισήγηση «Ομιλούντα βιβλία» στο νηπιαγωγείο: Παρουσίαση ψηφιακού οικολογικού παραμυθιού με διαθεματική χρήση για την προσχολική ηλικία
  • εισήγηση «Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου μας …και καλή πλοήγηση!»: Μελέτη ιστοσελίδων των δημόσιων ελληνικών νηπιαγωγείων
  • εργαστήριο Ποίηση και ΤΠΕ. Παράδειγμα πολυμεσικής διδασκαλίας του ποιήματος «Ο ήλιος ο ηλιάτορας με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή
  • εργαστήριο Παρουσίαση εκπαιδευτικού λογισμικού με διαδραστικούς χάρτες για τη διδασκαλία της Γεωγραφίας
  • εισήγηση Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών σε 3D εικονικό περιβάλλον εκπαίδευσης
  • εισήγηση Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών μέσω Ηλεκτρονικών Κοινοτήτων Μάθησης
  • εισήγηση Τα Αιολικά Πάρκα της Κεφαλονιάς: Εκπαιδευτικό Υλικό Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με Χρήση των Νέων Τεχνολογιών
  • εισήγηση Ένας πρωτότυπος τρόπος τιτλοδότησης διαλύματος βάσης (ή οξέος) με τη βοήθεια του Συστήματος  Συγχρονικής Λήψης και Απεικόνισης MultiLog.
  • εισήγηση ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ, ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
  • εισήγηση Το Λογισμικό «Αράχνη» Επικουρικό Εργαλείο στην Διδασκαλία του Προγραμματισμού
  • εισήγηση Έριδες  και  συγκρούσεις  των  Ελλήνων  ανά  τους  αιώνες  πριν  από    σημαντικές  στρατιωτικές αναμετρήσεις,  αλλά  και  σε  κρίσιμες  ιστορικές  περιόδους». Μια  διδακτική πρόταση για διαθεματικές προεκτάσεις στην ΑΡΧΑΙΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  με  χρήση  του  διαδικτύου
  • εισήγηση Ένα καινοτόμο βασισμένο σε υπολογιστή περιβάλλον μάθησης για τη διδασκαλία απλών ηλεκτρικών κυκλωμάτων
  • εισήγηση Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα CAT: Ένα νέο πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική χρήση των ΤΠΕ στην διδασκαλία και μάθηση
  • εισήγηση Αξιοποίηση των ΤΠΕ για τη διδασκαλία της γλώσσας στο Νηπιαγωγείο. Μια πιλοτική εφαρμογή του λογισμικού ‘Οι φίλοι του Ντίνο κινδυνεύουν’
  • εισήγηση Το κυνήγι του χαμένου Θησαυρού: ένα Διαθεματικό, Διαδικτυακό παιχνίδι
  • εισήγηση Για μια ηθική των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση
  • εισήγηση «Περιγραφή, η “τέχνη” του χώρου: αναπαράσταση  μέσα από το λόγο ενός ιστορικού μνημείου και παρουσίασή του με πολυτροπικό κείμενο (από τη Νεοελληνική στην Τοπική Ιστορία), μια διαθεματική διδακτική πρόταση για το Γυμνάσιο»
  • εργαστήριο Διδάσκοντας χωρίς μολύβι και χαρτί
  • εισήγηση Η Ψηφιακή Τάξη του Γυμνασίου Προαστίου – Μια περίπτωση ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης
  • εισήγηση Σχεδιάζοντας Δραστηριότητες με την αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών για το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ταξιδεύοντας στις Αιγές της Μακεδονίας για τους βασιλικούς γάμους»
  • εισήγηση ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ  ΕΝΟΣ ΔΙΚΤΎΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ  ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
  • εισήγηση Ελληνικά Διαδικτυακά Εκπαιδευτικά Κοινωνικά Δίκτυα
  • εισήγηση Χρήση ιστολογίων για τη μάθηση της Αγγλικής. Η περίπτωση ενός μαθησιακού σχεδίου στο πλαίσιο του eTwinning.
  • εισήγηση ΤΠΕ και διευθυντής σχολικής μονάδας Α/θμιας Εκπ/σης
  • εισήγηση Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού «Νέα Λογομάθεια» στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας: μία διδακτική πρόταση για την Α΄ Γυμνασίου
  • εισήγηση Ο ΟΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ – ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
  • τραπέζι Η Διδακτική του Διαδικτύου στο Ευρύ Κοινό: η Περίπτωση των Αστυνομικών
  • τραπέζι Η διδακτική του Διαδικτύου στη Β/θμια εκπαίδευση
  • τραπέζι Διδακτική του Διαδικτύου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
  • αφίσα Πρόταση Αξιοποίησης των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
  • εισήγηση Εικονικές τάξεις: Μια πρόταση Πρακτικής Άσκησης στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών
  • εισήγηση ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
  • εισήγηση Χτίζοντας ένα δίκτυο προσωπικής μάθησης – Personal Learning Network – PLN
  • εισήγηση ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: «ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ-ΧΡΟΝΟ»- Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ
  • εισήγηση Ηλεκτρονική  τάξη
  • εισήγηση Η επίδραση του εκπαιδευτικού λογισμικού του Υ.Π.Ε.Π.Θ στην καλύτερη εκμάθηση και κατανόηση των εννοιών της γλώσσας της Α’ Δημοτικο
  • εργαστήριο Συνοδευτικό Λογισμικό του Π.Ι. /E.A.I.T.Y. των Σχολικών Εγχειριδίων στο Δημοτικό Σχολείο. Εργαστηριακή Παρουσίαση
  • εισήγηση Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ  ΣΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΤΟΥ Κ.Ε.Ε.ΕΝ.ΑΠ.
  • εισήγηση Ασύρματα Δίκτυα για την Εφαρμογή της Ψηφιακής Τάξης
  • εισήγηση Η τεχνολογία στη πρώτη σχολική ηλικία: Θετική ή επιβλαβής πρακτική στη διαδικασία απόκτησης γνώσης στο νηπιαγωγείο; Προτάσεις για την ορθή χρήση των ψηφιακών και διαδικτυακών εφαρμογών.
  • εισήγηση «Αξιοποίηση applets του διαδικτύου για διδασκαλία επικεντρωμένη στην άρση των νοητικών αναπαραστάσεων των μαθητών για την Οριζόντια Βολή»
  • εισήγηση Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Το Οικολογικό Αποτύπωμα Σχολείων
  • εισήγηση Πτυχές Σχεδιασμού και Δημιουργίας ενός Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Βίντεο με Θέμα ένα Απειλούμενο Είδος
  • εργαστήριο Εισαγωγή στην Επεξεργασία Ψηφιακού Βίντεο με το Blender
  • εισήγηση «Εκπαίδευση ενηλίκων στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων στις Νέες Τεχνολογίες : Η εφαρμογή του προγράμματος “ΗΡΩΝ” στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας»
  • εισήγηση «Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο με τη χρήση των εννοιολογικών χαρτών για την ενίσχυση της εις βάθος και ουσιαστικής μάθησης»
  • εισήγηση Ψηφιακές προσεγγίσεις εκπαιδευτικού περιεχομένου του σχολικού μουσείου θετικών επιστημών και τεχνολογίας ‘Ηράκλειτος’
  • εργαστήριο Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας με τη χρήση ΤΠΕ και εκπαιδευτικού λογισμικού στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • εισήγηση «Πάμε Κρήτη ή Μυκήνες;»
  • εισήγηση Σκέφτομαι, Ενημερώνομαι και Επικοινωνώ» Ένα σενάριο για τα Μέσα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης στο περιβάλλον του Moodle
  • εισήγηση Video bridge: Γέφυρα γνώσης και επικοινωνίας  Πρόταση εφαρμογής στην εκπαίδευση
  • εισήγηση «Η περιπέτεια των Βαλκανίων»
  • εργαστήριο Συνδυάζοντας το GoMotion και το μαθητικό netbook για τη μελέτη της κίνησης
  • εργαστήριο Προσομοίωση διδασκαλίας με εργαστηριακή μορφή με τη χρήση ενός εκπαιδευτικού λογισμικού και του διαδικτύου σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • εισήγηση Διδασκαλία της Γεωγραφίας στην Στ τάξη με ΤΠΕ
  • εισήγηση Υλοποίηση ψηφιακής τάξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τη χρήση netbook και διαδικτύου
  • εισήγηση «Σχεδιασμός και υλοποίηση ιστοσελίδας και βάσης δεδομένων εκπαιδευτικών υπηρεσιών για τη Β/θμια Εκπαίδευση. Το παράδειγμα του 1ου Γυμνασίου Μυτιλήνης»
  • εισήγηση Αναλογικός Αναστοχασμός: Αναστοχασμός σε Αναλογικά Μοντέλα, μέσα από Μεταγνωστικές Δραστηριότητες Μοντελοποίησης
  • εισήγηση Μετατρέποντας το Microsoft Power Point σε εκπαιδευτικό λογισμικό με τη χρήση μακροεντολών της Visual Basic for Applications (VBA)
  • εισήγηση Αξιοποιώντας την καινοτομική εκπαιδευτική υπηρεσία ανοικτής πρόσβασης Skool.gr στο Δημοτικό
  • αφίσα Χρήση ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης από μαθητές Γυμνασίου
  • εισήγηση «Χιροσίμα 6 Αυγούστου 1945: Η ανθρωπότητα στο σημείο μηδέν» Ανάπτυξη project στη Γ’ Λυκείου με τη χρήση  του διαδικτύου και πολυμεσικών εφαρμογών
  • εισήγηση “Βαλκανικοί πόλεμοι 1912 – 1913» Ανάπτυξη project στη Γ’ Λυκείου με τη χρήση του διαδικτύου και λογισμικού
  • εργαστήριο «Με ένα ΡΟΜΑΝΤΖΟ ξεχνιέμαι και μαθαίνω…..» Ανάπτυξη project στην Α’ Λυκείου με τη χρήση πολυμεσικών εφαρμογών
  • εισήγηση Δραστηριότητες για τη διδασκαλία της Χημικής Κινητικής με την αξιοποίηση του λογισμικού Chem-PA 2006
  • εισήγηση Μελέτη μοντέλου ομαλής κυκλικής κίνησης σε φυσικά συστήματα με χρήση του λογισμικού SalsaJ. Το παράδειγμα της κόκκινης κηλίδας του πλανήτη Δία.
  • εισήγηση Θρησκεύματα και ΤΠΕ. Μία πρόταση διδασκαλίας των θρησκευμάτων από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
  • εισήγηση Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ANIMATION ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • εισήγηση «Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Πηγών»: Μια πρόταση για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση ηλεκτρονικών πηγών στο μάθημα της ιστορίας
  • εισήγηση Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα μέσα στο Word και στο Excel
  • εισήγηση Η Διδακτική του Διαδικτύου στη Α´θμια εκπαίδευση: γενικές αρχές και μια πιλοτική διδασκαλία στην έκτη τάξη
  • εισήγηση Η συμβολή του διαδικτύου σε project  ξενόγλωσσου μαθήματος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • αφίσα «Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού: Η Γεωγραφία για τη Στ Δημοτικού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου»
  • εισήγηση «Φυσική Α΄ Γενικού Λυκείου:Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση»
  • εισήγηση «Ανθολόγιο Φιλοσοφικών Κειμένων Γ’ Γυμνασίου. Διδακτική πρόταση με τη χρήση του λογισμικού “Φιλοσοφικά Κείμενα Γ’ Γυμνασίου” και του Διαδικτύου»
  • εισήγηση «Απόδειξη του θεωρήματος του Θαλή με τη βοήθεια των εμβαδών  και τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού»
  • εισήγηση « Προσεγγιστική ευθειοποίηση του κύκλου με κανόνα και διαβήτη »
  • εισήγηση Δυναμικές και …σημα(σ)ιολογικές αναπαραστάσεις κλασμάτων
  • εργαστήριο Διαχείριση μικροεφαρμογών
  • εισήγηση Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ BAR-CODE ( Μια πρόταση για ένα μαθητικό project
  • εισήγηση Εκπαιδευτικά Τρισδιάστατα Εικονικά Περιβάλλοντα με χαρακτηριστικά Ηλεκτρονικού Παιχνιδιού: Η πιλοτική εφαρμογή VRLERNA
  • εισήγηση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
  • εισήγηση «Διδακτικό σενάριο και ΤΠΕ. Μία διδακτική πρόταση»
  • εισήγηση Ψηφιακή τάξη: Φύλλα εργασίας, χρήση σε ηλεκτρονική μορφή, προβλήματα κατά την εφαρμογή, ανταπόκριση και συμμετοχή
  • εισήγηση Τίτλος: Ψηφιακή τάξη και Linux Ubuntu: ξεκίνημα, χρήση, τεκμηρίωση, πλεονεκτήματα
  • εισήγηση Διδάσκοντας Μαθηματικά με Τ.Π.Ε – «Εισαγωγή στον Τριγωνομετρικό Κύκλο»
  • εισήγηση Η κληρονομιά δύο αδελφών ή Το ορισμένο ολοκλήρωμα με τις Τ.Π.Ε.
  • εισήγηση Η αναγκαιότητα της διδασκαλίας του μαθήματος Λογιστικές Εφαρμογές στο Επαγγελματικό Λύκειο με τη χρήση και αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών (Επαγγελματικό – Εκπαιδευτικό Λογισμικό)
  • εισήγηση Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία του μαθήματος αρχές οικονομικής θεωρίας ιι (πανελλαδικός εξεταζόμενο) στο Επαγγελματικό Λύκειο με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (επαγγελματικό-εκπαιδευτικό λογισμικό)
  • εισήγηση Ψηφιακή τάξη: η φωτοσύνθεση στη θάλασσα με τη βοήθεια του λογισμικού “ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α΄ & Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ” και web pages
  • εισήγηση Ανάπτυξη διαδικτυακής μαθητικής εφημερίδας με χρήση συλλογικών μέσων επικοινωνίας και εννοιολογικών χαρτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
  • εισήγηση Η στάση των μαθητών επαγγελματικής εκπαίδευσης (ΕΠΑΛ) απέναντι στη χρήση των Τ.Π.Ε. σε σχέση με το φύλο και το μαθησιακό τους στυλ
  • εισήγηση ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – NANO for YOUTH
  • εισήγηση Λογισμικές εφαρμογές στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Το παράδειγμα του Τομέα Οχημάτων
  • εισήγηση «Ο Σκουντούφλης και η Γραφούλα: Ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού για την παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες»
  • εισήγηση «Παραμυθόδραμα και Ψηφιακή τάξη»
  • εργαστήριο Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικονικής Πραγματικότητας στην Ακαδημία Αθηνών στο Second Life (SL) με θέμα: «Καλώς ήλθατε στο SL»
  • εισήγηση «Παιδική ηλικία, παιδική εργασία…..». Διδακτικό σενάριο με χρήση των ΤΠΕ στη διδακτική ενότητα των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας: «Η βιοπάλη-Το αγωνιστικό πνεύμα του ανθρώπου» της Α’ Γυμνασίου.
  • εισήγηση Μια πρόταση για τη διδασκαλία της Κυβερνοηθικής με τη χρήση 3Δ Αλληλεπιδραστικών Δραματουργημάτων
  • εισήγηση ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Α΄ ΚΑΙ  Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ
  • Εκπαίδευση και Πρακτική με το Ελεύθερο Ανοικτό Διαδικτυακό Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
  • εισήγηση Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού για το Νηπιαγωγείο με το λογισμικό Demo Builder: «Γνωρίζω τα σπίτια του κόσμου»
  • εισήγηση «Θεωρητικό πλαίσιο εφαρμογής των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαιδευτική πρακτική»
  • εισήγηση ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΩ MULTIMEDIA. (Η συμβολή της ΑΕΞΑΕ στην παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση και την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού)
  • εισήγηση «Πάμε Μουσείο;» Διδακτική πρόταση με τη χρήση των Τ.Π.Ε. στη Νεοελληνική Γλώσσα της Α΄ Γυμνασίου
  • εισήγηση Αξιοποίηση του εποικοδομητικού εκπαιδευτικού λογισμικού Κασταλία στη διδασκαλία της ιστορίας στο γυμνάσιο
  • εισήγηση Σενάριο διδασκαλίας στην Ιστορία της Δ΄Δημοτικού με τη χρήση Εννοιολογικών Χαρτών και Νέων Τεχνολογιών
  • εισήγηση Οι εφαρμογές των ΤΠΕ στο Βιβλικό Θρησκευτικό μάθημα
  • εισήγηση Η συμβολή του Εποικοδομητισμού στη σχολική μάθηση (Α΄/μιας εκπαίδευσης) με την χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών
  • αφίσα Η αξιοποίηση των ΣΠΕΠ (Συνεργατικών Περιβαλλόντων Εικονικής Πραγματικότητας) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
  • εργαστήριο Scratchboard
  • εισήγηση Οι Ενήλικοι Μαθητές στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας προτείνουν Μαθηματικά Προβλήματα της Καθημερινότητάς τους, τα οποία επιλύονται μέσα στην τάξη με τη χρήση των ΤΠΕ.
  • εργαστήριο Διδακτικό Σενάριο: Προσεγγίζοντας Κωνικές Τομές με τη βοήθεια της Μεσοκαθέτου στο Δυναμικό Περιβάλλον του Geometer’s Sketchpad
  • αφίσα ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ
  • εισήγηση Μια Γεωμετρική εφαρμογή Μεγίστου κι Ελάχιστου με χρόνο, μέσω Δυναμικού Λογισμικού, ως Διδακτική Πρόταση
  • εισήγηση Το λογισμικό διαδραστικής παρουσίασης Classroom Presenter
  • εισήγηση Έργα Στάθμης Υγρού (ΕΣΥ). Βιωματική και η Ψηφιακή  Αξιοποίησή τους
  • εισήγηση Ψηφιοποίηση επιτραπέζιου παιχνιδιού για χρήση στην σχολική τάξη. Ημέρα Πληρωμής: Διδακτική πρόταση για το μάθημα Αρχές Οικονομίας Α’ τάξης Γενικού Λυκείου.
  • εισήγηση Τα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια ως Πρακτική Ψηφιακού Γραμματισμού:  Οι «Χώροι Συνάφειας» (Affinity Spaces), ως Αρχή Μάθησης και η Αξιοποίησή τους από την Επίσημη Εκπαίδευση
  • εργαστήριο Εκπαιδευτικό σενάριο για το Δημοτικό Σχολείο: «Γνωρίζω καλύτερα τα κέρματα του ευρώ»
  • εισήγηση Αυτόματη ανάλυση των Εκφράσεων και των Κινήσεων του Προσώπου : Emotion-recognition software (ERS)
  • εισήγηση Ψηφιακή αφήγηση: Επισκόπηση λογισμικών
  • εισήγηση Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με χρήση προσομοιώσεων και applets: Η περίπτωση των ηλεκτροπαραγωγικών μονάδων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας
  • εισήγηση Αξιολόγηση Λογισμικών Προγραμμάτων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ενδεικτική Πρακτική Εφαρμογή  στο μάθημα της Γλώσσας Α΄ δημοτικού.
  • εισήγηση Η  Do-Re-Mi  και ο  P.C. πάνε στο σχολειό μαζί Πρακτικές αξιοποίησης των Η/Υ στη διδασκαλία της Μουσικής
  • εισήγηση Η Μεθοδολογία Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην εξ αποστάσεως Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
  • εργαστήριο «ΜΑΘΗΣΙΣ: Μία Ευφυής Διαδικτυακή Τάξη Άλγεβρας»
  • εισήγηση M a t h G a m e  «Διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων στα Μαθηματικά της Γ΄ Γυμνασίου»
  • εισήγηση Ανάπτυξη ψηφιακών φωτο-ιστοριών, η διδακτική τους σημασία και μελλοντικοί εκπαιδευτικοί
  • εισήγηση Εργαλεία για τον Εκπαιδευτικό του Εργαστηρίου  EduLab Puppel Linux
  • εισήγηση Ο Η/Υ στο νηπιαγωγείο. Εκπαιδευτική αξιοποίηση
  • εισήγηση Ένα παράδειγμα αξιοποίησης του ιστολόγιου (blog) στην εκπαιδευτική πράξη. Το neoellinika.blogspot.com
  • εισήγηση Αξιοποίηση των ΤΠΕ για την κριτική προσέγγιση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας. Ένα παράδειγμα
  • εισήγηση ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ  ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ  ΠΛΟΗΓΗΣΗ
  • εισήγηση ΤΟ WEBQUEST ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ «Ο,ΤΙ ΤΡΩΩ …ΤΡΩΓΕΤΑΙ; Ο,ΤΙ ΤΡΩΓΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΩΩ;…
  • εισήγηση ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
  • εισήγηση Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη χρήση WEB 2.0 εργαλείων
  • εισήγηση Ψηφιακή Τάξη Χημείας στη Β΄ Λυκείου. Ονοματολογία οργανικής Χημείας. Από τη θεωρία στο εργαστήριο φυσικών επιστημών και από εκεί στην αίθουσα υπολογιστών.
  • εισήγηση «Το ψηφιακό υλικό  ¨Η εφημεριδούλα διηγείται¨ και η αξιοποίησή του στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»
  • εισήγηση Διαθεματική διδακτική προσέγγιση της γραμμικής συνάρτησης y=αx+β συνεργατικά και με τη χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού Function Probe
  • εισήγηση Μια διαθεματική διδακτική προσέγγιση της ευθύγραμμης ομαλής κίνησης με το σύστημα συγχρονικής λήψης και απεικόνισης (MultiLog) και με τη χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού Function Probe
  • εισήγηση « Οι ιδιαιτερότητες στη διδασκαλία του διαδικτύου σε ενήλικες παλιννοστούντες και μετανάστες»
  • εισήγηση «Ένας χρόνος μετά την  επιμόρφωση: Οι  εκπαιδευτικοί πληροφορικής αξιοποιούν νέες γνώσεις και δεξιότητες μέσα στην τάξη»
  • εισήγηση Πληροφορική on line. Υποστηρικτικό Υλικό στο Διαδίκτυο.
  • εισήγηση «Γεωλογία – Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου»: Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό διδασκαλίας της Γεωλογίας – Γεωγραφίας Α΄ Γυμνασίου με χρήση διαδραστικού πίνακα
  • εισήγηση «Πάραλος… Ένα ταξίδι μέσα στο χρόνο» Μία διδακτική πρόταση με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών της Α’ Λυκείου.
  • εισήγηση «Παραδείγματα εφαρμογών για την αρίθμηση στο Νηπιαγωγείο»
  • εισήγηση Ξένες γλώσσες, διαδίκτυο και σχέδια εργασίας (project) στα Α.(Σ.)Ε.Ι.
  • εισήγηση Στρατηγικές αξιοποίησης του ψηφιακού ιστορικού υλικού στο διαδίκτυο. Διδακτικές προτάσεις διερευνητικής ιστορικής μάθησης
  • εισήγηση Περιβάλλοντα Ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) Δυνατότητες και παραδείγματα συνεργατικής μάθησης, αυτενέργειας των μαθητών, εξατομίκευσης της γνώσης
  • αφίσα Η  συμβολή   της  βιοπληροφορικής  στη  μελέτη  της  ποικιλότητας των πληθυσμών της  πεταλούδας  Carassius gibelio
  • Χρησιμοποίηση αυθεντικών κειμένων από το διαδίκτυο: μια πρόταση διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας με χρήση ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο
  • εισήγηση «Καταγραφή της επίδρασης των ψηφιακών διαδραστικών παιχνιδιών στους χρήστες»
  • εισήγηση «Μια νέα προσέγγιση για την διδασκαλία του Προγραμματισμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Βασισμένη σε Rubrics Αυτό-αξιολόγησης.»
  • εισήγηση Η αξιοποίηση των προσομοιώσεων στο ανοικτό περιβάλλον του Interactive Physics ως μια εναλλακτική πρόταση για τη διδασκαλία της κινηματικής B! Γυμνάσιου
  • εισήγηση Αλγοριθμική σκέψη στο Λύκειο – Πρόταση διδασκαλίας της δομής σύνθετης επιλογής με χρήση του Scratch και της Γλωσσομάθειας
  • εισήγηση Η Διδακτική του Διαδικτύου στο Ευρύ Κοινό: η Περίπτωση των Αστυνομικών
  • εργαστήριο Φύλλα Εργασίας για την διδασκαλία του μαθήματος Πληροφορικής Γυμνασίου «Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO»
  • εισήγηση Ψηφιακή τάξη: Θέματα που σχετίζονται με την ένταξη του λογισμικού Ιστορία Γυμνασίου στη διδασκαλία της Ιστορίας Α΄ Γυμνασίου – Ενδεικτικές δραστηριότητες
  • εισήγηση Όψεις της καθημερινής ζωής στην Αθήνα της κλασικής εποχής: Διδακτική πρόταση με διαθεματικές προεκτάσεις για διδασκαλία της Ιστορίας Α΄ Γυμνασίου στο πλαίσιο του προγράμματος «Ψηφιακή τάξη»
  • εισήγηση ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ: «Όταν η Λογοτεχνία συναντά τις Νέες Τεχνολογίες….» (ποίηση Νικηφόρου Βρεττάκου)
  • εισήγηση  Ανάπτυξη εκπαιδευτικού πακέτου με τη χρήση των ΤΠΕ για την αντιμετώπιση των ιδεών των παιδιών της Δ΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου σχετικά με τον καιρό


Δεν επιτρέπονται σχόλια.


WP Theme & Icons by N.Design Studio
RSS Comments RSS Σύνδεση